نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟
نوشته شده توسط : تيم تحقيقاتي كلينيك هاي جراحي

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر در مقایسه با روش های تهاجمی تر همچون عمل جراحی از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد. در حقیقت اندازه و شکل متناسب سینه ها نقش بسزایی در زیبایی اندام زنان دارد و این مشخصه به دلیل عوامل تاثیرگذار مختلف نظیر ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری و ... در هر شخص با دیگری متفاوت است. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص عمل کوچک کردن سینه با لیزر با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم، همراه ما باشید.

جراحی سینه

جراحی سینه

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر

درست همانطور که سینه های کوچک بر زیبایی اندام فرد تاثیر می گذارد، داشتن سینه های بیش از حد بزرگ نیز ظاهر و زیبایی بدن فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد استقبال بی سابقه افراد از شیوه های درمانی ایمن و کم تهاجمی تر برای رفع و درمان مشکلاتی از قبیل کوچک کردن سینه ها و ... هستیم. لیزر از جمله متدهای درمانی است که با تحریک بافت چربی سینه ها باعث کوچک شدن سایز آن ها خواهد شد. در حقیقت این شیوه دیگر نیازی به انجام برش برای خروج بافت چربی و غدد ندارد و به همین خاطر عوارض آن نسبت با دیگر شیوه ها بسیار کمتر است. بدون شک نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بر کیفیت زندگی و وضعیت جسمانی فرد تاثیرگذار بوده و زیبایی ظاهر و اندام های زنان را بهبود خواهد بخشید.

جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه

عمل کوچک کردن سینه در اصطلاح تخصصی آن به نام ماموپلاستی شناخته می شود که با کمک شیوه های مختلف درمانی می توان اندازه و شکل سینه های بسیار بزرگ را بهبود و التیام بخشید و فرد بدون شرم، احساس خجالت و یا ناراحتی و همراه با اعتماد به نفس بیشتر در جامعه حضور پیدا کند.

دلایل عمل کوچک کردن سینه با لیزر

دلایل متعددی را می توان برای انجام عمل کوچک کردن سینه نام برد که از جمله آن ها می توان به عدم زیبایی اندام و افتادگی سینه ها، مشکلات بهداشتی و احساس ناراحتی در ناحیه کمر و گردن، شانه ها و ... برخی از بانوان به دلیل سنگینی بافت اضافه سینه اشاره داشت. این گونه از مشکلات علاوه بر تاثیر گذاری بر انگاره ذهنی باعث مختل شدن برخی از فعالیت های روزمره او نیز خواهد شد. بنابراین افراد به فکر راهکار درمانی برای حل این مشکل خود می افتند تا به شکلی مطلوب و کم خطر آن را التیام بخشند.

صفحات پر طرفدار را از دست ندهید!

جراحی سینه با لیزر

جراحی سینه با لیزر

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بدین صورت است که ابتدا ژلی مخصوص را برای بی حس کردن این ناحیه از بدن به سینه های فرد مالیده و سپس با تشخیص پزشک نوع دستگاه لیزر مناسب برای تحریک بافت غدد و چربی سینه مشخص می شود. اشعه و امواج لیزر با انرژی سطح پایین خود باعث مایع کردن چربی ها شده و سپس این چربی ها را به وسیله یک لوله کوچک به سمت بیرون هدایت می کنند.

جراحی سینه با لیزر

جراحی کوچک کردن سینه با لیزر

دقت داشته باشید که در این شیوه ممکن است که برشی کوچک برای وارد کردن لوله و خروج چربی ها در برخی از قسمت های سینه ایجاد شود. همچنین با کمک لیزر درمانی می توان سلول های پوست سینه ها را نیز تحریک کرد و پوست را که بر اثر بارداری، افزایش وزن، ژنتیک و یا بالا رفتن سن آویز و شل شده را با تولید کلاژن سفت و لیفت نمود.

عوارض کوچک کردن سینه با لیزر

همانطور که اشاره شد، در نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر به دلیل آب شدن چربی ها با اشعه دستگاه دیگر نیازی به ایجاد برش های متعدد بر روی سینه فرد نیست و بابت جای برش ها و بخیه های حاصل از جراحی جای نگرانی وجود ندارد. به طور کل می توان گفت که این شیوه ایمن و کم خطر بوده و عوارض جانبی آن حداقل است. شاید از عوارض انجام این کار را بتوان به احساس سوزش نسبی، خارش، کبودی و یا قرمزی پوست و محل برش برای ورود لوله دانست. در این روش هیچگونه خون ریزی رخ نخواهد داد و طول دوره بهبودی شخص بسیار سریعتر از سایر روش ها می باشد، به طوریکه افراد بعد از حدود 2 الی 4 روز می توانند همچون گذشته به انجام کارهای روز مره خود بپردازند.

مراقبت های بعد از عمل کوچک کردن سینه با لیزر

طول دوره درمانی شخص بسیار کوتاه بوده اما در همین مدت زمان اندک برای بهبودی کامل شخص لازم است که همواره نکاتی را مد نظر داشت. در یک دسته بندی کلی می توان بخشی از نکات مراقبتی لازم که بعد از نحوه انجام عمل جراحی سینه با لیزر توسط پزشک توصیه می شود را به صورت هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل بیان نمود:

عمل کوچک کردن سینه با لیزر

عمل کوچک کردن سینه با لیزر

  • تغذیه مناسب و انجام ورزش روزانه
  • عدم اعمال فشار بر روی سینه ها
  • مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک در صورت نیاز
  • پرهیز از بلندکردن اشیاء سنگین، ورزشهای سنگین و شنا کردن
  • در میان گذاشتن هرگونه مشکل یا نگرانی با پزشک معالج
  • پرهیز از خوابیدن بر روی سینه ها

و ...

هزینه انجام لیزر برای کوچک کردن سینه

هزینه ای که هر شخص بابت نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر باید بپردازد به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه، تعداد جلسات مراجعه، کلینیک و مهارت و تخصص پزشک مورد نظر و وضعیت سینه های فرد اشاره کرد. بنابراین بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و قیمت انجام این کار به نزد پزشکان حاذق و متخصص در زمینه نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر مراجعه کنید و بعد از معاینه و مشورت اولیه برای انجام این کار تصمیم بگیرید.





:: برچسب‌ها: جراحی سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: